Selimikomom canım ben her sene düzenli bir sefer keratin bakım yaptırıyorum bir ay önce üçüncü sefer keratin bakımımı yaptırmış bulunmaktayım önce şampuanla yıkıyorlar sonra tek tek ince ince yağlılıyorlar 1 saat bekliyorsun sonra da 3.04 kere fon çekiyor sonra ertesi gün tekrar tekrar çeviriyor bir kere daha fon çekiyor toplam 1000 TL verdim ben yıllardır yaptırıyorum çok ama çok memnunum önceden saçım çok kabarıktı ama şimdi saçım kurutup çıkıyorum fonlenmiş gibi çok memnunum 5.06 ay gidiyor emzirmemediğim için o konuda bir şey söyleyemem ama çok memnunum saçı bakıyor besliyor