Dogum sonrası dikişlerinizin bakımını nasıl yaptınız hanımlar bende iç dış çok fazla dikiş var batikonla temizliyorum akımtı devam ettiği için hasta bezi kullanıyorum (acaba yanlış mı yapıyorum hava alması mı laızm pede mi geçsem bilemedim) arada geriliyor gibi bir his ve zonklama gibi bi his oluyor ama geçiyor (normal mi bu his acaba) sizler neler yapıyorsunuz