Yelda35 Kızlar çiçekliköye kahvaltıya gideceğiz çocukla rahat edebileceğimiz ve ata binebilecek oyun parkı olan yer var mı bildiğiniz ? Ve fiyat? Pinoya gidiyorduk ama sanırım bozmuş kendini
GericekilmeKorunmaDegill Yelda35 biz gecen nazar koye gittik guzeldi aileyle gidelecek yer bence . oglum ata falan bindi asagı kısmında selale gibi seyler vardı tavsıye ederım .
Yelda35 Seymanur9 Luka tavsiye ediyorum kahvaltısı harika 280 rl kişi başı ama masa dolu acı biber reçeli bile vardı ancak bir park tok çocuklar için