Btlb Merhabalar, Bebeğim 4 aylık ve benden grip kaptı doktor ciğerlerine indiğini antibiyotik tedavisine başlamamız gerektiğini söyledi aranızda bu durumu yaşayan var mı ?
Elifdemir1907 Arkadaşım aynı durumu yaşadı onunda bebeği 4 aylıktı 4 buçuk aylık filandi hava kullandı ve antibiyotik 1 haftada geçti 🤲 çok geçmiş olsun