Kızlar bebeğim doğduğundan beri emziyorum gecenler de elimle satıyım biraz dedim ama süt gelmiyor elimde sagma makinesi yok ama öyle huzursuz değil gündüzleri çok emmiyo zaten acaba sütüm mu yetmiyo mama takviyesi yapmam lazım mı bilemedim içime dert oldu 🙄🥲