denizimhelismemo geçmiş olsun ve hayırlı olsun canım, ben de sezeryan sonrasi bu şikayetleri yaşadım, idrar yolu enfeksiyonu olduğunu düşündüm. Doktoruma sorduğumda bunun enfeksiyon olmadığını ve hatta bir çok sezeryanda görülen normal bir iyileşme süreci olduğunu söyledi. Şöyle açıklamıştı, “biz senin karnini kestik, bir çok iç organın hem hamilelik sebebi ile yerinden oynamıştı hem de doğum esnasında bebek çıktığı için yerinden oynadı. İdrar torbanın yerine inip yerleşmesi bu şekilde acı verir ancak bu seni endishelendirmemeli ve geçici bir iyileşme durumu olduğunu bilmelisin. Hatta bir çok kadın ıdrarini yaparken karnından bir şeylerin aşağı doğru çekildiğini söyler bu da bu sebeptendir.” Demişti.
Siz yine doktorunuza kontrole illa gideceksinizdir zaten, gidince sorun tabiki.