cannog Bugün asla uyumuyor sürekli uyanıyor sanırım tekrar hastalanıyor inşallah olmaz bana öyle geliyordur. Daha ilaçları biteli 2-3 gün oldu. İğneye gittik antibiyotik bitirdi bu nedir şimdi 10 günü geçiktir sürdü zaten bitti dedim ne oluyor
yaseminoztrkk cannog geçmiş olsun ilaç bitse de bazen etkileri kalıyor grip olunca öksürüğün geçmemesi gibi. Bazen de ne yazık ki hemen tekrar hasta olabiliyorlar ama hemen 2 gün içinde tekrar edeceğini sanmıyorum siz daha iyi bilirsiniz tabi de başka bir sebebi vardır eğer grip gibiyse burnunu açsanız yada bir dus aldırsaniz rahatlar belki
yaseminoztrkk Zeynebsmom acaba pekmez kürünü denediniz mi çok iyi geliyor öksürüğüne kızımla bizde hastaydık 4 günde kesti öksürüğü