Kızlar bir kere daha post açmıştım valla ne yapacağımı şaşırdım süt olduğuna eminim sağıyorum çok az sağmama rağmen hemen 60 CC çıkıyor ama 15 günlük bebeğim saatlerce emse yine doymuyor ne çiş li bez çıkıyor ne uyuyor sonunda mama veriyorum öyle yatıyor göğsümde sürekli abse olup duruyor bu çocuk neden ememiyor emzirmeye başlamadan önce göğsüm dolu oluyor sıkıyorum süt fışkırıyor bir saat emiyor nerdeyse bırakıyor sıkıyorum yine süt fışkırıyor sanki hiç emmemis gibi yani göğüs ucum çok büyük ondan yutamiyor olabilir mi ama diğer iki çocuğum emmisti hiç böyle sorunlar yaşamadım