Selamben_
Az miktarsa olanlardan eneyin bence o zaman Bebelac veya bebivita en az gr olanlardan .
Yenidoğan yoğun bakım hemşiresiyim Bencede mesela aptamil kullanmayın,
Aptamil i kaliteli bulup bu reklamı az diye uygun satılan mamalara laf atanları hiç anlamam mesela
Hepsinin sodyum oranına tadına kadar biliyorum.
Aptamilin sodyumu yüksektir şişirir çocuğa ödem yapar anneler toparlandı kg aldı der .. hipp anne sütüne yakındır erken acıktırır şişirmez mesela
Sodyumu en düşük smilactır. Gibi gibi.. hepsi ayrı ama aptamil lbgt yi desteklediği için içine ne koyarlar bilinmez devir çok kötü pis bir devir ben olsam kullanmazdım kullanmadım bebeğimde bu benim görüşüm