Hanımlar 3 aylık olacağız nerdeyse gece emzirmeler nasil yapıyorsunuz uyanmasa uyandirmam gerekiyormu 8-9 arası gece uykusuna geçiyor en son emzirmeyi gece 12 gibi falan yapıyorum kafayı vurup yatsam mı yoksa 3 4 saatte bir mi.emzirsem kalkıp uyandirmasam sabaha kadar da uyuduğu oluyor