Selam kızlar bebeğim iki buçuk aylık çok az gülüyor ve aguluyor otizimli olabilir mi … çoğunlukla sabahları daha çok bana tepki veriyor …sonrasında canı isterse göz teması kurup ses çıkartıyor şuan iki buçuk aylığız kardeşimin bebeği bizden 20 gün büyük maşallah çok güzel agulayıp gülüyor ama benim bebeğim çok suratsız herkeste fark ediyor …insanların suratına bile bakmıyor …sizce endişelenmem için erken mi ne düşüneceğim şaşırdım