Defnellaa Bebeğim 2 buçuk aylık altını su pamukla temizliym dedim ilk defa iç dudak tarafını hassas şekilde davranarak sileyim dedim derisinin rengi biraz koyu normal mi acaba. Acil hastaneye gitmem lazım mı
yaseminoztrkk Defnellaa enfeksiyon tarzı birsey olsa mutlaka ağlar ve belli eder anlık bir pişik olup iyileştiyse izi de kalmış olabilir rutin kontrolünde sorarsınız doktora bence acil bir durum yoktur endişe etmeyin
Defnellaa GezginPaNDa yeni doğanlarda o renk mi oluyor ilk defa hafif açıp temizledim. Yoksa enfeksiyon mu olmuş