Fatmanurdilsiz Ay aşısı olduk bugün bebeklerde ateş oluyormuş siz ateş düşürmek için ne yaptınız şurup vs ne zaman verdiniz
Duruminayuce Fatmanurdilsiz ateş 37 buçuk olduğunda calpol verdim 4 saat aralıklarla verebilirsin ateşi olursa
Toprakbey Fatmanurdilsiz canim once soy bebegini ilik suyla pansuman yap baktin dusmuyor hemen dusa sok. Korkma bebekler atesliyken usumez. En son care surup olsun
deletedmom719 Fatmanurdilsiz ateşi 37.5 olursa bir çay kaşığı calpol ver demişti hemşire. 37.5 olunca öğlen 1 çay kaşığı verdim bide gece ateşlenmişti gece de 1 çay kaşığı vermiştim
Pantone Bizde dün yaptırdık aşısını. Ben önlem amaçlı aşıdan 1 saat sonra 1 çay kaşığı calpol verdim mamasını ve alt bakımını düzenli yapıyorum üstüne de rahat bişey giydirdim maşallah hiç ateşi çıkmadı ama bünyeden bünyeye değişiyormuş.
Nrgl91 Geçen hafta yaptırdım bende doktor paranox fitil verdi ateşi 38 olunca yarım kullan dedi ama 37 de kaldı kullanmadım bişey
Mavi45 Biz de 1 saat önce yaptırdık aşımızı.Ateş kaç olursa ilaç vermek lazım soramadım ebeye.Calpol vereceğim ben doktorum onu önermişti.
ArEyMu Selinserin evet kimsenin dediğini dinleme evde calpol varsa ver 1 çay kaşığı hem ağrısı için hem de önlem amaçlı