Olmazbebek yanlış anlamayın amacım sorgulama vs değil ama 1.5 yaşa kadar gerçekten hiç oturtmadan mı yedirdiniz? Sizle masaya hiç oturtmadınız mı? Çok garip geldi.
Eski evdeki komşum oturtsa bile hep sulu verirdi. Hiç pütürlü vermezdi. Çok zor öğrendi çocuk valla. Bende o zaman küçüktüm. Ben öğretmiştim ilk çiğnemeyi. Lahmacun almıştı annemler çiğneyerek göstermiştim çok minik minik denemiştim onda. Allah yardımcınız olsun. O 3 yaş ya da 4 yaş sonrası çok zor öğrendi.
Bana siz kendi rahatınız için yatarak yediriyorsunuz gibi geldi. Yatarak kaçmıyor falan yazmışsınız. Çocuk bu illa kaçar oyuna çevirir🤷 öncelikle o psikolojiye hazır mısınız onu düşünün derim🤕 hem sizin için hem bebek için öbür türlü çok zor oluyor o yüzden diyorum. Yanlış anlama lütfen