nurozge Bebegim bir haftadır desteksiz oturuyor ama tam dik oturamıyor tecrübeli anneler sizce normal mi
Rwerdst nurozge benimkini bizde Ay başından beri destekli oturuyoruz. Çok hevesli ama erken mi emin değilim. Mesela yatağa yatar vaziyette bırakalım kıyameti koparıyor illa oturacak. Öne kalkmaya çalışıyor ilk kalkmayınca çığlık çığlığa 🤦
Rwerdst nurozge Elf_moms 3 buçuk 2.ayın başından beri kendi kendine hafif hafif doğruluyordu şuan baya geliştirdi kendini. 40° falan doğruluyor rahatlıkla ama oturtmadan da hiç emin değilim korkuyorum valla. Gerçi 40ından beri her hafta spaya gidiyoruz onun etkisi olabilir.
Elf_moms Rwerdst Bizimkide doğruluyor.kaldirmadigin zman ağlıyor yatmak istemiyor ama oturtmaya korkuyorum erken gibi geliyor
Rwerdst Elf_moms sizin kaç aylık. İşte bende çok korkuyorum bu yüzden 🤦🤦 allahım ne zor ana olmak yav
Elf_moms Rwerdst ne zman başladı canım diş çıkarmaya ilk belirtiler ne zaman ne neydi?bizimki sürekli elini ağzını götürüyor emziğini falan ısırıyor
Rwerdst Elf_moms eli ağzında kaşınıyor diş çıkacak yerler daha gözükmedi dişler tükürükler dolu dolu canı çok acıdığı zaman özellikle köpüklü salya çıkarıyor. Bir de dudağını emiyor 🙄 huysuz gergin 😵😵😵