asya202311 ama yani direk böyle çok sakin sonra huysuz olacak gibi yakıştırma doğru değil. Örneğin bir hafta çok güzel yiyen çocuk diğer hafta ağzına hiçbir şey sürmeyebiliyor. 1 ay çok ağladığı şeye diğer ay önemsemeyip geçebiliyor. 1 kere uyanırken 10 kere uyanabiliyor gibi gibi. Hepsinin bir sebebi oluyor mutlaka ay gelişimine göre ama atak dönemlerini, bulunduğu ayın gelişim sürecini takip edip öğrenip bilmek gerekiyor uyumlanabilmek için.