Ssss123_ss merak etmeyin annelik iç güdülerinize güvenin o uyanmadan iki saniye önce otomatik olarak kalkıyorum öyle bir bağ var ki anne ve bebek arasında çok yorgun bile olunsa yine bir sorun olmuyor , gerçi annem hâlâ karşı bu odasının ayrı olmasına gece rahatça uyumamız zoruna gidiyor gibi kadıncagızın