6 aylık bebeğim ek gıdaya başladık diş çıkarttık üst dişleri bekliyoruz sma 2 numaralı mamaya geçtik fakat bugün ishal oldu diş çıkarttığı için olabilir dediler doğru mudur başına gelen var mı acaba hanımlar
Yada ek gıdadan veya hasta oluyor neyden şüphelenmeliyim bilmiyorum