Mucizem27 İyi akşamlar hanımlar İstanbul içi acı badem çocuk göğüs hastalıklarına gidip memnun kalan var mı daha doğrusu doktorundan memnun kalan var mı işinin ehli tedavi sürec sonrası çocuğu iyi olup hastalığı düzelen varsa yazabilir mi??