Gizosadenhey Kızlar 5.5 ay önce sezeryanla ilk doğumumu yaptım,ama göbeğim hala duruyor öneriniz var mı,veya bu göbek kalıcı mı 🥲gitmesi için ne yapabilirim? Bazı yerlerde mekik çekin falan yazıyordu.
ArvenMom Gizosadenhey mekik için vücudun hazır olması lazım 6 ay yada 1 sene de vücut hazır oluyo 6 ay olucak ben doğum yapalı göbeğim indi ödemler de hızlı toparladım ama herkeste aynı olmuyo
16byd Gizosadenhey ben termal tayt korse almıştım dikişlerim çıktıktan sonra kullanmaya başladım sezeryan göbeğim fln kalmadı bi kendi göbeğim var çok az 🥲 gerçi benim hamilelikte de karnım hiç yoktu nerdeyse onunda faydası olmuş olabilir biraz doğum yapalı 41 gün oluyor 😊✌️ termal korseyi alırsan ve sporla desteklersen daha çabuk etki görürsün bence
Gizosadenhey ArvenMom korse kullandım ama bi fayda görmedim spor da yürüyüş fazla yapıyorum başka yok:(
ArvenMom Gizosadenhey kaç kiloyla doğuma girdin ahaha ben 87 girdim şuan 65 kiloyum 50 kiloda nasıl gözüne batıyor bir kaç ay daha bekle spora başla yada karnını gerdir
16byd Gizosadenhey bence termal tayt korseyi al ben trendyoldan almıştım iş yaparken fln gündüz kullanıyorum gece yatarken çıkartıyorum terlediğini fln hissetmiyosun o şekilde daha hızlı verirsin FİT WOMEN satıcısından almıştım bakmak istersen