seher-27 Kızlar bebeğim 4 ay 10 günlük sadece anne sütü aliyir ama sanki bu son günlerde doymuyor mama sa vermek istemiyorum ek gıda geçsem bir sıkıntı olur mu 4 aylıkken ek gıdaya geçen var mı aranızda 🥰
Hayymoomm seher-27 benim de kızım 5 aylık bu zamana kadar güç bela emzirdim süt verdim ek gıda şuan için doyumluk değil tadımlık diye düşünüyorum versem de çok yemiyor zaten mama takviyesi de yapmayı düşünüyorum bir öğün sizde doktora danışın bence
Cihad2023_ Merhaba ben veriyorum doktor dedi ver Azerbaycan’dan yazıyorum 😊 muz bebek için kaşa birde nar suyu veriyorum 1 tatlı kaşıgı ama her birini 3 gün verib beklemek lazım alerji yaparsa kesiyorsun