sunflower01 oğlum 1 yaşına kadar su içmedi. Çay kaşığıyla zorla ağzına döküyordum yatırıp. Doktorumuz bebekler 1 yaşına kadar susadıkladını anlamazlar demişti. Çok zorlama mama veya meme su ihtiyacını karşılıyor demişti. Oğlum hiç su içmeyecek sanmıştım. Gerçekten de 1 yaşından sonra kendi içmeye başladı. Pipetli suluk aldım oturma odasında duruyor kendi susadıkça içiyor. Sizde dikkatini çeken modellerden pipetli suluk alıp deneyebilirsiniz ama çok zorlamayın bence