Kızlar oğlum 1.5 yaşında kullandığı kelimeler baba dede.kalk.mama. çıkar kelimesine çıka diyor dur. Pisi diyor köpek sesi çıkarıyor hav diyor kapat diyor başkada kelimesi yok şuana kadar 2 defa dede gel dedi başkada demedi kelimeleri birlestiremiyor sizce normal mi daha erken mi yoksa geç mi kaldik