Kızlar 52 günlük bebeğim sabah 10bucuk gibi kalktı sonra öğleden sonra 2-3 saatlik uyku yaptı o kadar. Saat akşam 11 oldu hala uyumuyor emiyor memede uyuyor koyunca uyanıyor 🤣 öyle aşırı huysuzlugu da yok kucakta keyfi yerinde ana kucağına koyuyoruz biraz duruyor sonra alın beni diye mızıklıyor onun dışında başka sorun yok ama bu kadar uyku az değil mi