fta Bebeğim tam bu ay iki oldu ama memeyi biraktiramadim bir türlü memeyle uyuyo.geceleri çok emmeye kalkiyo napicagimi şaşırdım .bı önerisi olan varmı .emmeden uykuya dalamiyo
birtutambilgi fta emerek uykuya geçtiği için sık sık uyaniyor aslında aciktigi için değil memeye alıştığı için yol yakınken ayırmaya çalışın benim oğlum 14 aylık olacak 6. ayından beri emerek uyuyor çok zor sürekli uyanıyor ve emmeden uykuya geçemiyor
Gokturk_ fta sabır taşı demişlerdi burda ki anneler deneyin isterseniz .Aktarlar da satılıyor birkaç gün zorlanırsınız ama inatçı olun sonra alışıyorlar .