-Eraymoms- Kızlar bu marka kullanan var mı acaba memnun musunuz? E bebekten farklı bir marka aldık aşırı yakın gösteriyo hiç memnun değilim değiştiricem
-Eraymoms- Sarebebek_ Yaa rica etsem uzak veya yakin nasil gösteriyo söyler misiniz ben birtane aldım ama hubble diye marka aşırı yakin gösteriyor anlaşılmıyor yani
Sarebebek_ -Eraymoms- da çok memnunum ben canım gayet güzel gösteriyor yakını kullanıyorum genelde memnunum ben