Tostosun_Annesi14 merve32_ evet memnunum ben öncesinde aptamil kullanmıştık çok gaz yapmıştı ama hipte gaz sorunu olmadı
edafmo merve32_ ben çok memnunum 9 aydır kullanıyorum. Bir ara sma ve bebelac gold denedim ikisini de bitiremedi bile gaz ve kabız yaptı
DilaraBengi1908 Bebekten bebeğe değişiyor bence benim kızımda inanılmaz gaz yaptı. SMA comfort sayesinde geçti. Siz deneyip görmelisiniz çocuğunuzda hangi mamanın ne tepki vereceğini. Sonuçta her bebek kendine has