Merhabalar, bebeğim yaşını geçti fakat ben hala krep yapmayı öğrenmedim. Bir sürü tarif görüyorum internette, her gün hevesleniyorum. Haftada iki üç defa deniyorum. Hiç biri olmuyor. İçi nedense hiç pişmiyor. Nasıl yapıyorsunuz, acaba taktiği mi var? Normal tavada yapıyorum, özel tava mı almalıyım? Çok imreniyorum ya. Bebeğimde her gün aynı şeyleri yemekten sıkıldı. Üretemiyorum yeni bişey. Üzülüyorum gerçekten. Çok kolay gibi yapıyor herkes. Ben bi türlü beceremiyorum