mehsima Merhaba arkadaşlar. 3.5 aylık kızım var . İlk kez yeşilimsi sarımsı kaka yaptı. 4 gün önce rota ve menenjt asisi oldu . Bununla ilgili olabilir mi ? Ya da eli sürekli ağzında diş çıkarma döneminde mi