Kızlar bebeğim doğduğunda ilk hafta sütüm gelmediği için mama kullanmıştık, fakat daha sonra sütüm geldiği için mama vermeyi bırakmıştım. Şimdi yine sütüm azaldı mama vermek istiyorum ama acaba mama bozulmuş mudur diye düşünüyorum. Kapağı açıldıktan ne kadar süre sonra bozulur acaba . Ben 3 hafta önce açmıştım kapağını daha bitmemişti.