Selam kızlar ben uzun zamandır her adet döneminde ilk iki gün parçalar düşürüyorum yani kan parçaları geliyor geldiğini bile hissediyorum kan parçası dediğim büyük pıhtılar. Büyüklüğüde şöyle tarif edeyim bazen ceviz bazen fındık büyüklüğünde. Bu normalmi? Bu sebepten geçen sene kadın doğuma gittim ultrasonla alttan baktı ve sorun yok dedi pıhtı gelmesi normal dedi bende daha baska doktora gitmedim. Ama cok fazla gelmesi beni düşündürüyor acaba normal mi gerçekten yaşayan varmı? Pıhtılar gelirken cok sancı çekiyorum başına gelen varmı doktora gitmelimiyim?