el1ff 1 yaş anneleri bebeğim şu an tam 1 yaşında nasıl mont almalıyım kış için kozmonot astronot tulumlardan almalı mıyım iş görüyor mu veya çok kalın mont vs nasıl almalıyım siz nasıl yapıyorsunuz veya yaptınız önerilerinizi bekliyorum
Kerem_k1 el1ff kozmonot olanlar çok iyi oluyor. Geçen sene de bu senede onlardan aldım. Üşüyecek korkusu olmuyor en azından. Beli açıldı düzelteyim derdi olmuyor. Çok rahattı ve merak etmeyin hareket kısıtlanması olmuyor.
Esrans el1ff kozmonot kullanamadım pratik değil ben de e bebekte satılan kapüşonlu mont aldım hala aynı şekilde ilerliyorum
Kuzeybebekk Benim de oğlum bir yaşına girecek, kozmonot almayı düşünmüyorum hareketlerinin yürürken kısıtlanacağım düşündüğüm için