Edasel_ Kızlar dolap uygulamasından 1000 liralık kahvalti takımı aldım. Satıcı surat kargo ile göndermiş ama gelen servis tabakları tamamen kırık geldi. Nasil bir yol izlemeliyim ? Başına böyle bir şey gelen var mı
[silindi] Edasel_ Büyük ihtimalle kargoda kırıldı sürat kargocuları hiç iyi davranmıyor paketlere. Kaç kere kargo vermeye gittiğimde oradan oraya fırlattıklarını gördüm..
noluyasanagenemiros Edasel_ bende tencere takımımı satmıştım maalesef ki kargo da tuz buz olmuş alıcı beni baya linçlemişti. Ondan sonra ne yapayım kargo hatasını kabul etmeyince bende hanımefendiye geri parasını göndermek zorunda kaldım tencereler de onda kaldı 🤷♀️
Kuzularinanasi Edasel_ kargonun halini foto cekip yuklemeniz lazim.iade talebi olusturun.iade kabul edilirse paraniz size geri doner
Edasel_ Kuzularinanasi iade oluşturdum ama kabul edilmedi. Hem kargo tarafından kırık geldi hem satıcı 7 parça eksik ürün koymuş nasil bir yol izleyeceğim bilmiyorum
seymaa111 Dolaptan bu tür şeyler alınmamalı bence , trendyoldan falan olsa iade kolay oluyo dolaptan aldığınızda her iki taraf da mağdur oluyo kargo firması yüzünden
Edasel_ seymaa111 dolap gibi uygulamalardan normalde birsey almıyorum ama bu beğendiğim ürünü uzun zamandır takip ediyorum ve stokta hiç olmuyor üretimi bitmiş sanırım burda görünce almak istedim. Kargo firması yüzünden kırılmış ama satıcı da eksik göndermiş zaten ama o da kabul etmiyor
ben1ayse Edasel_ iade talebi açın. Ürün anlatıldığı gibi değil veya eksik geldi şeklinde. Yani ürün kırık olduğu için değil de eksik veya anlatıldığı gibi değildi şeklinde talep açın. Bu şekilde dolap destekle görüşün. İnsanlar nasıl haktan korkmuyor ya. Bi de eksik göndermiş haspam.. zaten hem eksik gönderip hem seni mağdur edip bide üste çıkmaya çalışıyorsa içime doğuyor ki o sana kırık gönderdi🤦🏻♀️yani kim bilir elden çıkarmak için sana kırık gönderdi
Edasel_ ben1ayse ben kırık diye iade talebi açmıştım ama içine yazdım 6 parça eksik diye. Parçaları patpata sarmış ama bardakları gondermemis. Çok sonradan tekrar üstünden diğer ürünleri sayiyim dedim 1 tane daha tabak eksik. Birde eksiksiz ürün diyor 7 parçası eksik
Edasel_ Edasel_ ben1ayse ilk defa başıma böyle birsey geliyor. Dolap destekten nasıl bir dönüş olur ki ? Arıyorlar mi
Annekizcicileri Edasel_ iade talebi oluşturun zaten resim falan istiyor kırıkları çekin satıcı kabul etmesede 1 gün sonra uygulama kabul edıyor bende 1 kez cam ürün sattım iyi paketledim ama yınede kırılmış ben sağlam gönderdim için kabul etmesemde uygulama kabul etti olan tabaklarıma olmuştu