Narinasya Kızlar 3 aylık bebeğimde ilk defa kusmuğunda sarı leke vardı. Mamayla besleniyor. Yemeden biraz önce d vitamini vermiştim. Ocean sizce neden???
Sun_mom Narinasya d vitamini olabilir damla verirsiniz olabilir midesini üşütmüş olabilir.Bizde de oldu bir kere doktor önemsemedi.Sürekli olur ve artarsa duruma baktırmak gerekir.Benim kızım da 3 aylık ve de ilk bebekse tecrübesiz olduğumuz için evhamlaniyoruz iste😊