Cns15 biz de 1 hafta sonra 1 yaşına girmiş olacağız. Beyefendi 12’lerde yatıyor kesinlikle yatıramıyorum. Şu anda 1,5 saattir uyutmaya çalışıyorum sanırım uyudu gibi. 2 uyku yapıyoruz böyle oluyor. Tek uyku denedik zorlandı ama yine kalktı gece 12’ye kadar uyumadı. Çok zor çok.