prensesannesi1_ sorunuzun cevabı değil belki ama deneyimimi paylaşmak istiyorum. 45 kilonun altında hamile kaldım ve doğuma giderken 70i çoktaaan geçmiştim. 72 civarı olmalıyım. Ameliyat sonrası hiçbi şey giyemedim, hiçbi kıyafetim olmadı. 32 34 giyen biriydim. Bi anda 48e çıkmıştım. Bir yılın sonunda hiçbi şey yapmadan 50ye düştüm. 8 ay emzirdim ve 67 kiloydum. Sonrasında bi kaç ayda verdim bütün kilolarımı. Spor yapmayı hiç sevmediğim için hatta hareket etmeyi de pek seven biri değilimdir, bebeğim yardımcı oldu. Hatta şöyle bişey söyleyebilirim, bebeğim oldukça sakin ve hala yürümüyor. Ona rağmen eski halime dönebildim. Korse takmayı isterdim fakat rahatsız edeceğini düşündüğümden hiç girişmedim. Doğal süreç tamamını halletti 🥰