Mezura Merhaba kızlar. 40 günlük bebeğim var. Hapşırma ve ağlarken ses azalması farkettm. En sonunda sesi sanki tamamen gitmiş gibi ağlayınca doktorumuzu aradm hemen. O da gribal enfeksiyon dedi. Sık sık emzir odada soğuk buhar tut ve serum fizyolojik uygula dedi. Ama ağlarken kızarır morarır gibi oldu bi kere. Çok korktum. Başına böyle bişey gelen var mı?
Deletedmom113 Mezura burnu tıkalı olabilir ağlarken nefesini alamıyordur burnunu temizle odanın.nemine bak eger tekrar ederse dr yazin çok.gecmis olsun
Tubiyy Mezura canm yazın ortasında doğurdum yine dediğin şikayetler oldu bebeğimde burnunu daima açmaya çalış odanı nemli tut evin kaloriferli ise bi kaba su koy (sıcak) odanın kaloriferinde üzerinde kalsın . Bide hapşırmadan ve kuru öksürükten korkma ishal, ateş, kusma yokssa ... geçmiş olsun
Mezura Deletedmom113 küçük tüpteki fizyolojik suyun yarısını burnunun bi tarafına diğer yarısını da diğer tarafına sıkıyorum. Çekiyorum ama gelmiyor bişey sanki. Çok da ağlıyor. Kıyamıyorum da. Ne kadar zormus. Zor tuttum kendimi ağlamamak için.
Deletedmom113 Mezura kiyamam daha kucuk cnm haklisin üzülmekte ama burnu tıkalı derken sümük değil kuru olduğu için tıkanıyor ve nemlendirmek için serum fizyoloji sık ama çekme bekle biraz nemlesin sonra çekersin ama yarı yarı sıkma sen 3 damla sık ayrı ayrı biraz bekle
Mezura Tubiyy Tubiyy besin alerjisinden dolayı zaten ishal şu anda. Arada da kusuyor ama ateş yok insallah da olmaz :(
benbet yastık kullanın, kafası biraz yüksekte olsun ki nefes alışı rahatlasın. Burnu tıkalıysa odaya soğan kesip koyun, göğsünde hırıltı varsa zeytin yapı ile çörek otu yağını karıştırıp sürün, üzerine bez örtün. Geçmiş olsun. Mezura