DAkids Meemnun musunuz hangi marka kullanıyorsunuz temizlemesi normal ocaklara göre kolay geliyor ama
ipegimsi DAkids ben memnun değilim gazlı gibi ayarlıyamıyosun sıcaklığını ya yakıyorum ya pişiremiyorum alışamadım😅