Mmelissa teyzemin çocuğunun kalbi delikti öyle doğmuştu az bişey de değildi yani büyüktü özel mamalar satılıyor eczanede doktor reçetesiyle veriliyo diye biliyorum doktor vermişti doğduğundan itibaren onu kullandılar kilo aldıkça kapanıyomuş öylede oldu ztn şuan 7 yaşında çok şükür hiçbir şeyi yok. Geçmiş olsun size de umarım kısa sürede iyileşir çocuğunuz