cocomelon33 merhabalar benim kızım şu anlık 6 buçuk aylık ben ilk olarak anne yani beşiği almıştım sadece bir iki ay kullandi sonra kullanamadi, bu ekonomide sürekli yatak almak zor olduğu için bende direkt baza aldım kenarı kumaş olandan. Bizim yatağın yanına koyduk ayak ucuna da şu anlık büyük ve ağır bi yastık koydum ileride inşallah bariyer Alaçam ben çokemnunum kızım rahat rahat dönerek yatıyor tavsiye ederim size de