Seyda581 Merhaba kızlar bebeğim 6 aylık pişik oldu nolur ne iyi geliyor hiç durmuyor ve çok huzursuz uykuyu unuttu
emine94 Seyda581 fito ve trosyd kullanıyorum doktor yazdı sürdükten sonra bir beş 10 dk açık bırakıyorum baya geçiyor
busenur05 Seyda581 travazol krem hametan krem çok kötü olursa kullanıyorum onun dışında epidermos isimli bi krem kullanıyorum günlük
alinams Sevgisglm sudocrem çok işe yarıyor ben mustela ve bepanthol kullandım hiç işe yaramdı sudocrem ilk sürmede yatıştırdı hemen
yvz2804 Bizimde baya kötü oldu ya benimkiler de ikiz kullanmadığım şey kalmadı ara ara kaniyo bile trosyd hamazinc travazol kullanıyorm ara ara açık birakiyorum ama düzelmedi henüz