Bu gece tam delirmelik bir geceydi oğlum 2 ay 21 günlük bugün 3 gündür tıkanıklığı vardı sanki boğulacak gibi nefes alamıyormuş gibi sesler çıkarıp ağzına köpük yığıyordu burnunu yıkayıp temizledik yok burnundan buharla hava verdik yok em sonunda götürdük kanına ciğerlerine boğazlarına baktılar yine bir şey yok Akşam 7 den sabah 7 ye kadar ayakta kalmamız yanımıza kaldı alternatif olarak ayaklarının altına vikis sürdüm burnuna birer damla anne sütü damlattım antiviral özelliği olduğu için soğuk algınlığına iyi geliyor diye biliyorum yine de siz denemeden araltırabilirsiniz çok şükür şuan artık rahat bir şekilde hırıltısız güzel bir şekilde uyuyor umarım size de faydalı gelir ama gün içinde ¾ kere burnunu yıkayıp hava makinesi ile hava verdim onlar da faydalı olmuştur tabiki