Hanımlar sezeryan doğum oldu. 20 ile 3 u arası bitti kanamam sonra damla damla geldi arada derken bitti namaza döndüm dün daha çok geldi 1 ped doldu gün içinde affedersiniz bugün öğlen biraz geldi akşam hiç gelmedi doğal mı bilen yazsın korkuyorum regl oldum sandım dün hatta ama öyle olsa bu akşam gelmemezlik olmazdı herhalde korkuyorum