ikiprensannesi53_ bütün evi sirkeyle yıkıyorum neredeyse.Ben böyle alıştığım için eskiden beri annemde sirkeyle silerdi heryeri.Bi kere doğal,camları da çok güzel parlatıyor, evdeki kötü enerjiyi aldığına da inanıyorum.En son Çelik kapının eşiğine sirke döker siler temizliği bitiririm.