Bebeğim 11 aylık oldu 6. Ayından beri tutunup kalkıyor bu durumu iyice geliştirdi her türlü yerde tutunarak yürüyor ancak parmak ucunda yapıyor bunu tam basmıyor. Hiç yürüteç kullanmadık , yürüme arkadaşı ile takılıyor. Ne yapmam lazım tam basması için