Biz emzirerek mayıştırıp sonra kucakta uyutuyoruz kendi de dalabiliyor ama yine max. 40dkda uyanıyor.
Üstelik gözünü açmadan emekleme şekline geçip ağlayarak kalkıyor.
Hiç alıştırmam istemesem de kendi yanıma almaya başladım biraz rahat ettim gibi kokumuza mı alışıyor nedir bu şekilde enazından daha uzun uyuyor.