Sumeyrakarakurt Kızımın adı “Seyra” belki fikir olur ama bir çocuğum daha olup kız olursa “İnci” ya da “İkra” koymak isterim belki fikir olur 🥰
Eslemsura Nurella86 kizimin adı eslem şura şimdi ikinci olcak aslında doktorlar cinsiyeti de tam.soylemiyorlar daha doğrusu bebek kendini hiç göstermedi şimdi de büyüdü ama.kiza benzetildigini bir iki doktor söyledi
Ecrin54 Kızımın adı Ecrin iki isim söyleneceğini bilsem Ecrin Nisa koyardım 🥰 Eslem ilede uyumlu bence
bebegim2023 Hayâl kızımın adı eşimin annesinin adı hemde zaten hayalimizdi 5 sene sonra gelen mucizemiz 🥹🤲
Devakbra Edo_yekta12 bizim hikaye uzun biraz kısaca yazıyım ilk evliliğimden 6 sene cocuk olmadı ayrıldık 8 sene sonra eşimle tanıştım onunda aynı cocugu olmamış ikimizde de bi sorun yoktu karşı taraftan dolayı ikimizind olmadıı evlendik ilk ay hamile kaldım cok sıkıntılı bi süreçti hamileliğim2. Ayda düşük teklikesi yaşadım 5. Ayda felaket kanamam oldu Dr her an ölebilir bebek doğuma kadar yatıcaksın sırt üstü dedi üstüne kovit oldum zaten hep kızım olsa adını deva koyucam diyordum dertlerimizi deva ruhumuza şifa olucak kızım diye başka bi isim düşünmedik bile hamileligimi ilk öğrendigimden beri deva diye konustum onunla suan 20 aylık minik kızım