elifdedim 2 haftadır hastayız ve iştahı epey kapanmıştı, bir haftadır sadece akşam yemeğini TV ile yedirmeye çalışıyorum. Evet işe yarıyor ama iyileştiği an kesicem. Doydugunun ya da ne yediğinin farkına varamadıklari için daha çok yiyorlar evet ama sağlıklı bulmuyorum. Biz kitap okuyarak da yemek yiyoruz aslında epey dikkatini çekiyor sevdiği için. Deneyebilirsiniz ☺️