Meryemmtemev Sin21 ben 4 senedir kullanıyorum 2. Cocugumu büyütüyor şmdi kendi cizgiöi minderi var sırtında altınada bir bez katlatıp koyuyorum devrilme sarsılma hiç birşey yaşamadık senelerdir
Sin21 Tam uyuyor mu bide mama Sandalyesinden memnun musunuz devrilme vs sıkıntısı var mı bir deeee İkeanın kendi minderi nasıl peki kullanan var mı çok soru sordum ya😅 şimdiden teşekkürler 😂🥰
dilara5258 Sin21 bana bi tanıdığım verdi kendi mideri yoktu o yuzden onu bilmiyorum ama ebebekten aldıgım tam oldu herhangi bi devrilme filan yasamadım sade basit ama yeterli bi ürün
Sin21 Meryemmtemev çok teşekkür ederim cevabınız için alıp almama konusunda kararsızdım ama tecrübeli anne onay verdiğine göre artık alabilirim🥰