Arkadaşlar 2 gündür kızımla grip nezleyiz,çok ağır geçirmiyoruz ilaç kullanmak istemediğimden doktora götürmedim gotürsemde evdeki ilaçları vericekler,bugün bende birden ateş 38.5 oldu, 2 gündür gögsüm agrıyordu dedim galiba süt düğümlendi çünkü tek bi nokta,ovaladım,duş aldım,sağdım ama hala agriyor ateşim çıkıyor,kemik agrisi vs var,sıtma mı acaba,mastit mi ne bu anlamıyorum,yapabilecegim başka bir yöntem var mi gogsumun agrisina